Дистанційне навчання

Завдання для учнів під час

додаткових канікул


Природознавство клас

Тема: Значення води в природі
Індивідуальні завдання:
1. Підготувати повідомлення про значення води у природі та житті людини, намалювати плакати "Збережемо водні ресурси планети".
2. Підготувати міні-проект "Краплина, або "Де ми втрачаємо воду?"".


    Географія  6 клас

Тема: Рух води у Світовому океані
1. Робота з картою
-Нанесіть на карту теплі (червоним кольором) та холодні (синім кольором) течії Світового океану: Західних Вітрів, Гольфстрім, Північноатлантичну, Північну та Південну Пасатні, Перуанську, Каліфорнійську, Мусонну, Куросіо. 
-Позначте своїм умовним знаком райони суходолу, що можуть зазнавати дії цунамі.
2. Задача
Через який час цунамі, що виникли поблизу Гавайських островів, досягнуть берегів Японії? (Середня швидкість поширення хвиль - 700-800 км/год)

Тема: Багатство вод Світового океану
Вивчення нового матеріалу за планом:
. Життя в океанах і морях
2. Багатство вод Світового океану
3. Океан і людина
4. Охорона природи океану

Бліц-опитування

1. Перелічіть основні властивості води.
2. Як змінюється з глибиною температура води в морі, океані?
3. Яка на смак морська вода?
4. За якої температури замерзає вода?
5. Від чого залежить солоність води у Світовому океані?

Знайдіть відповідність між назвами проток і їхніми особливостями
Дрейка                          1) З'єднує Чорне і Азовське моря;
Гібралтарська             2)З'єднує Пн Льодовитий і Тихий ;
Берингова                    3) Найширша протока в океані;
Керченська                  4) Відкрита під час подорожі;
Мозамбікська             5) Відокремлює о. Мадагаскар від
Магелланова                  Африки;
                                             6) Розділяє Африку та Євразію


Дрейка                          1) З'єднує Чорне і Азовське                                                                              моря;
Гібралтарська             2)З'єднує Пн Льодовитий і                                              Тихий ;
Берингова                    3) Найширша протока в                                                    океані;
Керченська                  4) Відкрита під час                                                             подорожі;
Мозамбікська             5) Відокремлює о.                                                               Мадагаскар від
Магелланова                  Африки;
                                             6) Розділяє Африку та                                                        Євразію
Доповніть речення
1.Вода в океані завжди перебуває в …
2. Горизонтальне переміщення води називається …
3. Причинами руху води в океані є …
4. Течії умовно поділені на… 
« Що ? Де ? Коли ?»
1.Що містить морська вода ?
2.Де солоність вод Світового океану найбільша ,а де найменша ?
3.Як використовуються багатства і можливості Світового океану ?
4.Як виникають хвилі цунамі ?
5.Що таке океанічні течії ?
6.Що вам відомо про океани і моря як джерела харчових ресурсів ?


Презентація "Чому нас цікавить Світовий океан"

Готуємося до тематичної
1) Використовуючи текст підручника, складіть схему "Робота річки".

2) Тестове завдання:
   1. Територія, якою тече річка і яка затоплюється під час повені чи паводків;
  2. Річка Європи, що утворила велику дельту;
  3. Острів, що утворився на межі двох літосферних плит;
  4. Територія, з якої річка збирає свою воду;
  5. Частина Світового океану, яка об'єднує моря та океани;
  6. Природна межа між басейнами двох або більше річок;
  7. Місце, де річка бере свій початок;
  8. Річка, яка двічі перетинає екватор;
  9. Найбільший острів біля берегів Африки;
  10. Найповноводніша річка світу;
  11. Острів, утворений у результаті життєдіяльності живих організмів;
  12. Найнижчий рівень води в річці.

  А. Витік;
  Б. Долина;
  В. Протока;
  Г. Басейн;
  Д. Амазонка;
  Е. Конго;
  Є. Дунай;
  Ж. Кораловий;
  З. Вулканічний;
  И. Иадагаскар;
  І. Володіл;
  Ї. Межень.

Географія  7 клас

Тема: Північна Америка. Води суходолу, природні зони
1.Виконайте практичну роботу "Складання комплексної характеристики однієї з річок материка за планом".
2.Порівняти набір і розміщення природних зон Північної і Південної Америки. Результати роботи занести в таблицю (Таблиця має дві колонки. Зліва - Ознаки схожості , зправа - Ознаки відмінності).

Клімат  Євразії 
Гра «Встановіть відповідність»
1.Пояс де виділяю морський, мусонний
клімат                                                                             Арктичний
 і охоплює більшу частину материка.
2.Переважають холодні повірянні маси                    Помірний
протягом усього року.1
3.Сформувався в районі Середземного моря,              Мусонний
Криму, Закавказзя 4
4.Формується під впливом особливих                       Субтропічний
умов циркуляції атмосфери. Зима холодна
 і малосніжна.

Дайте відповіді на запитання

1.Які типи атмосферної циркуляції впливають на формування клімату Євразії?
2.Під впливом якого з океанів Атлантичного чи Тихого – формується клімат більшої частини Євразії?



Географія 8 клас
Тема: ПТК, природні зони.
1)
-Назвіть найважливіші фактори виділення фізико-географічних: а) зон; б) підзон; в) країв; г) областей.
-Які природні компоненти утворюють ПТК?

2) Вступні та тренувальні вправи. - Оберіть дві природні області різних природних зон. Назвіть їх основні природні компоненти. За цими даними визначте ознаки подібності та значної відмінності. Поясніть їх.



Географія 9 клас
Тема: Транспорт України. Річковий та морський.
Завдання:
- Назвіть основні ознаки водного транспорту, його переваги та недоліки. Які особливості розташування найбільших морських портів  України? Що характерно для географії річкового транспорту?
- Назвіть переваги й недоліки повітряного транспорту.
- Запропонуйте головні напрямки розвитку одного з видів транспорту.
- Нанесіть на контурну контурну карту найважливіші річкові та морські порти.

Тема: Світове господарство та міжнародний поділ праці.
Завдання:
- Нанесіть на контурну карту країни з найбільшими обсягами зовнішньої торгівлі.
- Які країни лідирують у вивезенні капіталів? Які форми має науково-технічне співробітництво?
- Складіть схему "Форми міжнародного співробітництва".



Географія 10 клас
Тема: Країни Азії
Інформація:
  "Нові індустріальні" країни Азії: Республіка Корея, Тайвань, Сінгапур, Таїланд. Країнами нової індустріалізації зараз називають також Малайзію, Філіппіни, Індонезію і Туреччину.
  Зона Перської затоки є одним з найважливіших промислових районів світу з великим обсягом видобутку нафти і газу, нафтохімічними, металургійними та іншими виробництвами.
Завдання:
1) Установіть, якими маршрутами нафта з Південно-Західної Азії транспортується до Європи.
2) Скласти розгорнутий план відповіді "Особливості господарства країн Азії".
3) Повторити за картою розташування азіатських субрегіонів і країн (столиць), що входять до їх складу.

Тема: Японія
Завдання:
1) Скласти схему зовнішньоекономічних зв'язків Японії.
2) Позначити на контурній карті найбільші міста Японії та їх промислову спеціалізацію.



Економіка 11 клас
Завдання:

                           Готуємося до тематичної

Розрахуйте кількість населення в Україні, якщо середньорічний курс долара США в 2000 р. становив 5,4402 грн/дол. Використайте для розрахунків дані та формули попередніх завдань.

Немає коментарів:

Дописати коментар